Què és Petitonets?

La nostra Historia

Inma Alba

Propietaria i Tècnica especialista en Llar d'Infants.

Petitonets neix de l'experiència professional i personal de la seva creadora, educadora durant més de 14 anys en una llar d'infants i mare compromesa amb la formació del seu fill. L'objectiu d'aquest centre és contribuir a fomentar una educació de qualitat, de mida familiar i propera. D'aquí sorgeix aquest espai, ideat al detall perquè els més menuts puguin créixer i ser atesos en les millors condicions possibles. A més, el centre també està pensat perquè els pares puguin desenvolupar un paper protagonista en l'educació dels seus fills, compartint l'experiència de la paternitat i la maternitat amb famílies amb les mateixes inquietuds i necessitats.

Petitonets

Un  espai per a tota la família

És la fusió d'activitats de diferents pedagogies, Waldorf i Montessori, amb l'objectiu d'oferir a les famílies un espai on els més petits puguin créixer desenvolupant les seves habilitats, intel·ligència i autonomia en un ambient càlid i cooperatiu, envoltats de materials respectuosos amb l'infant. Aquest és el punt de partida de Petitonets, el espai familiar que ha obert les seves portes a Vilafranca. 


Criança i educació

Petitonets és un centre que satisfà les necessitats de les famílies amb nens de 0 a 6 anys que volen gaudir d'un espai d'oci i formació en família. És un centre proper, creat per professionals apassionades de l'educació que volen garantir al màxim una atenció individualitzada a les necessitats de cada infant, tot oferint una proposta educativa innovadora, integradora i diferent.


Objectius de Petitonets

  • Respectar la capacitat creadora i creativa de cada infant
  • Respectar la seva curiositat i ganes d'aprendre
  • Oferir un espai on de forma lliure i autònoma poder desenvolupar-se
  • Promoure i confiar en l' autoregulació de cada infant
  • Respectar el seu desenvolupament únic i personal
  • Escoltar les seves demandes i necessitats
  • Oferir propostes, espais i materials per a la descoberta i l'aprenentatge conscient
  • Valorar els errors com a una nova possibilitat i no com una limitació
  • Promoure l'amor en el seu estat més pur i incondicional així com en el seu sentit més ampli com la base dels sistemes de relació